Vrácení či reklamace zboží
Vrácení zboží
Žádost o vrácení zboží zašlete nejpozději do 14 dní od doručení na e-mail: sneakersnow@seznam.cz.
Následně budete informováni o zaznamenání případu a bude vám zaslána adresa pro vrácení vámi zakoupeného zboží.
Po obdržení zboží budete informováni o schválení či neschválení vratky a peníze vám budou následně vráceny nejpozději do 14 dní. Běžně ovšem probíhá vrácení peněz během 3-5 pracovních dní.
Nutno podotknout, že vrátit můžete pouze zboží v původním stavu. Nesmí se na něm vyskytovat žádné známky nošení a musí být vráceno kompletně nové včetně boxu a veškerých dalších doplňků. I proto doporučujeme například při zkoušení, dbát důraz na opatrnost a čistotu.
Reklamace
Při žádosti reklamace pokračujte stejně jako u vrácení.
Na e-mail sneakersnow@seznam.cz zašlete následující informace:
1. Číslo objednávky
2. Model a velikost boty v případě, že jste objednávali více kusů
3. Důvod reklamace
4. Podrobné foto defektů nebo jinak poničených částí obuvi
Na dalším postupu se již domluvíme individuálně.