Vrácení či reklamace zboží

Vrácení zboží

Žádost o vrácení zboží zašlete nejpozději do 14 dní od doručení na e-mail: sneakersnow@seznam.cz.

Následně budete informováni o zaznamenání případu a bude vám zaslána adresa pro vrácení vámi zakoupeného zboží.

Po obdržení zboží budete informováni o schválení či neschválení vratky a peníze vám budou následně vráceny nejpozději do 14 dní. Běžně ovšem probíhá vrácení peněz během 3-5 pracovních dní. 

Nutno podotknout, že vrátit můžete pouze zboží v původním stavu. Nesmí se na něm vyskytovat žádné známky nošení a musí být vráceno kompletně nové včetně boxu a veškerých dalších doplňků. I proto doporučujeme například při zkoušení, dbát důraz na opatrnost a čistotu. 

Reklamace

Při žádosti reklamace pokračujte stejně jako u vrácení.

Na e-mail sneakersnow@seznam.cz zašlete následující informace:

1. Číslo objednávky

2. Model a velikost boty v případě, že jste objednávali více kusů

3. Důvod reklamace

4. Podrobné foto defektů nebo jinak poničených částí obuvi

Na dalším postupu se již domluvíme individuálně.